Pedagogika
Kvantitativno pedagoško raziskovanje
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Kvantitativno pedagoško raziskovanje | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Edukacijske vede, 1. stopnja | / | 3. | 5. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | 15 | / | 30 | / | *105 | 6 KT | ||||||||
*Študij literature in virov 15 ur = 0,5 KT; seminarsko delo 15 ur = 0,5 KT; projektna naloga 30 ur = 1 KT; priprava na izpit in izpit 15 ur= 0,5 KT; praksa 30 ur = 1 KT | ||||||||||||||
Nosilec predmeta: | prof. dr. Boris Kožuh | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Vsebina: |
* V samostojno študentovo delo je vključenih tudi 30 ur (1 KT) prakse. Predmet se usmerja tako na pedagoško metodologijo kot na pedagoško statistiko, ki ju povezuje in prepleta glede na raziskovalni proces. Glavni poudarek je na empirični kvantitativni neeksperimentalni raziskavi. Značilnosti pedagoškega raziskovanja in pomen etičnosti v raziskovanju. Proces kvantitativnega neeksperimentalnega raziskovanja.
Osnovna struktura pisnega poročila o raziskavi. Govorna predstavitev rezultatov raziskave. |
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dodatna literatura: Priporoča se katerakoli domača ali tuja literatura za družboslovno raziskovanje. |
Cilji in kompetence: |
Splošne kompetence: Predmet pokriva deloma kompetence učinkovitega poučevanja, saj se usmerja na obvladanje vrednotenja učnega procesa, predvsem pa na:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje:
Uporaba:
Refleksija: Sposoben/-na je kritično ovrednotiti rezultate in proces svoje raziskave, pa tudi druge objavljene raziskave. |
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, seminarji in vaje v manjših skupinah in samostojno raziskovalno delo študenta. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
| Projektna naloga 40%, izpit 60% |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
20. maj. | Novice
Delavnice v okviru projekta GREEN4VIP
23. aprila 2024 so v okviru Erasmus+ projekta Green4VIP študentje 2. letnika študijskega programa Predšolska vzgoja, izvedli delavnice za predšolske otroke.
20. maj. | Novice
Kaj je v zakulisju uspešnega učnega procesa?
V sredo, 15. maja 2024, smo na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem v okviru vaj pri predmetu Procesi učenja na študijskem programu Pedagogika 1. stopnje, gostili dr. Katjo Kozlovič, zakonsko in družinsko terapevtko. Gostja je s študenti delila izkušnje praktičnega dela z otroki, ki temelji tako na lastnih kot drugih znanstvenih raziskavah.
17. maj. | Novice
Preteklost v nakitu na ogled le še do 11. maja 2024
Razstava nakita, študentov Vizualnih umetnosti in oblikovanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, je nastala v sklopu Slovenskega tedna nakita. Glavna in povezovalna tema Slovenskega tedna nakita se glasi »Občutenja – Sensations,« študentje pa so, izmed treh možnih sklopov, izbrali preteklost.
Dogodki
21. maj. | Dogodek Koper
Razstava računalniških grafik Petra Ciuhe: Metamorfoza Meduze
21. maj. - 22. maj. | Vseživljenjsko učenje Koper
Tečaj uporabe pametnega telefona za začetnike
31. maj. | Vseživljenjsko učenje Slovenija