Predšolska vzgoja
Otrok in glasba
UČNI NAČRT PREDMETA | ||||||||||||||
Predmet: | Otrok in glasba | |||||||||||||
Course title: | ||||||||||||||
Študijski program in stopnja | Študijska smer | Letnik | Semester | |||||||||||
Predšolska vzgoja, 1. stopnja | / | 3. | 6. | |||||||||||
Vrsta predmeta | obvezni | |||||||||||||
Univerzitetna koda predmeta: | ||||||||||||||
Predavanja | Seminar | Sem. vaje | Lab. vaje | Teren. vaje | Samost. delo | ECTS | ||||||||
30 | / | / | 20 | Integrirana praksa=15 + Priprava na prakso = 10 | *105 | 6 | ||||||||
od 10% do 50% KU je mogoče izvajati v obliki e-izobraževanja. krajša pisna naloga 15 ur = 0,5 KT; študij literature in virov 15 = 0,5 KT; izpit in priprava na izpit 30 = 1 KT; nastopi in pedagoška praksa 45 = 1,5 KT. | ||||||||||||||
Nosilec predmeta / Lecturer: | izr. prof. dr. Bogdana Borota | |||||||||||||
Jeziki: | Predavanja: | slovenski | ||||||||||||
Vaje: | slovenski |
Pogoji za vključitev v delo oz. za opravljanje študijskih obveznosti: |
Opravljen izpit Glasbeni jezik. |
Vsebina: |
*V okviru samostojnega študentovega dela je predvidenih tudi 45 ur (1,5 KT) za nastope in pedagoško prakso. Glasba in njen pomen.
|
Temeljni literatura in viri / Readings: |
Osnovna literatura:
Dopolnilna literatura:
Dodatna literatura:
|
Cilji in kompetence: |
Cilji: Študent/-ka se teoretično in praktično usposablja za načrtovanje, izvajanje in evalviranje izvedbenega kurikula za glasbo. Spoznava posameznosti in povezave med globalnimi cilji umetnosti in cilji glasbene vzgoje ter glasbenimi dejavnostmi, metodami in vsebinami. Načrtuje glasbene dejavnosti, ki jih smiselno povezuje z drugimi dejavnostmi. Razvija si sposobnosti opazovanja in spremljanja otroka pri glasbenih dejavnostih. Spremlja kulturna dogajanja v okolju, sledi novostim, uporablja strokovno literaturo in sodobne vire informacij. S svojim aktivnim odnosom do glasbe ohranja vrednote glasbe in senzibilnost do estetike ter ob tem poglablja odgovornost do lastnega profesionalnega razvoja. Splošne kompetence:
Predmetnospecifične kompetence:
|
Predvideni študijski rezultati: |
Znanje in razumevanje: Študentje:
Uporaba: Študentje:
Refleksija:
|
Metode poučevanja in učenja: |
Predavanja, sodelovalno učenje, glasbene metode, hospitacije in nastopi, e-učenje in poučevanje. Praktično usposabljanje v vzgojno-izobraževalni instituciji v obsegu 2KT. |
Načini ocenjevanja: | Delež (v %) / Weight (in %) |
Način (pisni izpit, ustno izpraševanje, naloge, projekt) Nastop v vrtcu ali v 1. razredu devetletke, pisna naloga, izpit. | Nastop v vrtcu ali v 1. razredu devetletke (30% skupne ocene), pisna naloga (20% skupne ocene), izpit (50% skupne ocene). |
Reference nosilca / Lecturer's references: |
|
Novice
20. maj. | Novice
Delavnice v okviru projekta GREEN4VIP
23. aprila 2024 so v okviru Erasmus+ projekta Green4VIP študentje 2. letnika študijskega programa Predšolska vzgoja, izvedli delavnice za predšolske otroke.
20. maj. | Novice
Kaj je v zakulisju uspešnega učnega procesa?
V sredo, 15. maja 2024, smo na Pedagoški fakulteti Univerze na Primorskem v okviru vaj pri predmetu Procesi učenja na študijskem programu Pedagogika 1. stopnje, gostili dr. Katjo Kozlovič, zakonsko in družinsko terapevtko. Gostja je s študenti delila izkušnje praktičnega dela z otroki, ki temelji tako na lastnih kot drugih znanstvenih raziskavah.
17. maj. | Novice
Preteklost v nakitu na ogled le še do 11. maja 2024
Razstava nakita, študentov Vizualnih umetnosti in oblikovanja Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem, je nastala v sklopu Slovenskega tedna nakita. Glavna in povezovalna tema Slovenskega tedna nakita se glasi »Občutenja – Sensations,« študentje pa so, izmed treh možnih sklopov, izbrali preteklost.
Dogodki
21. maj. | Dogodek Koper
Razstava računalniških grafik Petra Ciuhe: Metamorfoza Meduze
21. maj. - 22. maj. | Vseživljenjsko učenje Koper
Tečaj uporabe pametnega telefona za začetnike
31. maj. | Vseživljenjsko učenje Slovenija