Posodobitev pedagoških študijskih programov – Posodobitev PŠP NOO
Univerza na Primorskem, Univerza v Mariboru
Namen projekta je bodoče strokovne delavce v vzgoji in izobraževanju opremiti s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti za krepitev odpornosti izobraževalnega sistema, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni.
Cilj projekta je pripravljen predlog posodobljenih pedagoških študijskih programov za pridobitev izobrazbe in pedagoških študijskih programov za izpopolnjevanje z vidika krepitve kompetenc, pomembnih za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj najmanj 92 pilotih projektov s prenovljenimi/novimi učnimi načrti skladno s kompetenčnim okvirom.
Naloge: izdelava kompetenčnega okvira v univerzitetnih pedagoških študijskih programih s kompetencami, pomembnimi za soočanje z aktualnimi izzivi in izzivi prihodnosti, s poudarkom na digitalnih kompetencah in kompetencah za trajnostni razvoj (november 2023); analize pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir (75 študijskih programov in 3 programi za izpopolnjevanje; 1 PAI in 1 specialno pedagoška znanja; januar 2024) ter; načrtovanje najmanj 92 pilotnih projektov za vpeljevanje sprememb (najmanj 78 obveznih predmetov);Vmesno poročilo – september 2024; izdelava predloga posodobljenih pedagoških študijskih programov skladno s kompetenčnim okvirom, za najmanj 92 pilotnih projektov / ki bo preizkušen in evalviran v najmanj 92 pilotnih projektih (maj 2026); priprava strokovnih podlag za posodobitev pedagoških študijskih programov različnih predmetnih področij skladno s kompetenčnim okvirom (priročnik za posodabljanje učnih vsebin z didaktičnimi in vsebinskimi priporočili za izvajalce učnih načrtov; maj 2026); priprava sistemskih priporočil za različne deležnike (maj 2026); Krepitvi digitalnih kompetenc mora biti namenjen najmanj 50 % delež vrednosti projekta; Pilotni projekt je priprava posodobitev in prilagajanje učnega načrta obstoječega predmeta ali priprava učnega načrta novega predmeta z umestitvijo v predmetnik študijskega programa v pedagoških študijskih programih, pilotiranje oz. praktično preizkušanje s skupinami študentov ter evalvacija.
Aktivnosti: izdelava kompetenčnega okvira – fokusni intervjuji, krajši posveti z akademiki, praktiki; analiza pedagoških študijskih programov skozi kompetenčni okvir – kazalniki / kriteriji zapisani v kontrolni listi, poročilo za posamezen projekt; spremembe učnih načrtov, priprava novih predmetov; priprava strokovnih podlag, sistemskih priporočil; spremljanje in evalvacija izvajanja projekta; diseminacija in informiranje o rezultatih projekta.
Projekt v okviru Načrta za okrevanje in odpornost financirata Republika Slovenija in Evropska unija – NextGenerationEU.
Povezava na spletno mesto noo.gov.si
Novice
7. nov. | Novice
B-RIN: Konzorcijsko srečanje razvojne skupine projekta, koordinatorjev in razvojnih ter projektnih skupin VIZ
V torek, 5. novembra 2024, je na UP PEF potekalo konzorcijsko srečanje razvojne skupine projekta, koordinatorjev in razvojnih ter projektnih skupin vzgojno-izobraževalnih zavodov (VIZ) projekta B-RIN (3. sklop: Razvoj temeljnih znanj računalništva in informatike učečih se – raven vrtec in OŠ od 1. do 5. razreda).
6. nov. | Novice
Dobrodelna akcija: Naredi nekaj lepega, dobrega za sebe, za druge
Naša mala družinska tovarna voščilnic za starostnike je ponovno odprla svoja vrata.
Dogodki
11. nov. | Dogodek Koper
Vabilo na dogodek UP CRPZ: Inovacije in pika
12. nov. | Vseživljenjsko učenje Koper